кафедра бухгалтерського обліку і аудиту

Збірник матеріалів конференції від 22 листопада 2018 року

Збірник матеріалів конференції від 21-22 травня 2018 року

ЗБІРНИК НАУКОВИХ СТАТЕЙ МАГІСТРІВ 2018 року

ЗБІРНИК НАУКОВИХ СТАТЕЙ МАГІСТРІВ 2017 року

Студентська конференція 2018 р.

Студентська конференція 2019 р.

Монографія «Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку»

          

Моніторинг результатів анкетування здобувачів вищої освіти освітньої програми «Облік і аудит» спеціальності «Облік і оподаткування» щодо якості навчання у ІІ семестрі 2020-2021

З 1 по 27 квітня 2021 року  тривало опитування бакалаврів та магістрів освітньої програми «Облік і аудит» щодо якості освітнього процесу у 2 семестрі 2020 - 2021 року.

З результатами опитування бакалаврів  можна більш детально ознайомитися за посиланням

З результатами опитування магістрів можна більш детально ознайомитися за посиланням

          

Анкетування здобувачів вищої освіти спеціальності 071 Облік і оподаткування освітньої програми «Облік і аудит»           
у ІІ семестрі 2020-2021 навчального року з метою проведення моніторингу якості освітнього процесу

Шановні студенти! Ви  є повноправними учасниками освітнього процесу  Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». Викладачам кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, зокрема гарантам освітньої програми «Облік і аудит» доц. Карпенко Є.А. та проф. Карпенко О.В. , важливо знати  ваші думки щодо якості надання освітніх послуг в університеті з метою подальшого їх удосконалення.

Разом з Вашими пропозиціями ми зможемо покращити якість освітнього процесу та забезпечити рівень вашої конкурентоспроможності на ринку праці. Сподіваємося на розуміння важливості нашої спільної роботи.

Опитування проводиться анонімно. Його результати будуть використані тільки в узагальненому вигляді з метою покращення освітнього процесу та реалізації місії університету.
Результати опитування будуть оприлюднені на сайті кафедри бухгалтерського обліку і аудиту в розділі «Опитування стейкхолдерів та їх результати»

Анкета для студентів спеціальності 071 Облік і оподаткування  освітньої програми «Облік і аудит» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти

Анкета для студентів спеціальності 071 Облік і оподаткування  освітньої програми «Облік і аудит» другого (магістерського) рівня вищої освіти

          

Довіра і репутація є безцінним капіталом Полтавського університету економіки і торгівлі, адже стратегічна мета розвитку університету – створення полілінгвального, підприємницького, інноваційного закладу вищої освіти лідерського типу, конкурентоспроможного на вітчизняному, європейському та світовому освітніх просторах для студентів.

Нам надзвичайно важлива думка роботодавців, фахівців з обліку і аудиту, інших стейкхолдерів про освітню програму «Облік і аудит» та можливості її поліпшення.

Лише спільно з Вами ми зможемо покращити якість Вищої освіти, що стане міцним підґрунтям всебічного інноваційного, соціального розвитку країни.

Тому просимо Вас, шановні роботодавці, фахівці в галузі обліку і аудиту, інші стейкхолдери, долучитися до обговорення можливих змін в освітній програмі «Облік і аудит» (освітніх ступенів бакалавр та магістр) з метою її удосконалення, поліпшення якості підготовки випускників зі спеціальності 071 «Облік і оподаткування» в Полтавському університеті економіки і торгівлі.

Для цього просимо пройти опитування за посиланням

          

Моніторинг результатів анкетування магістрів освітньої програми «Публічні закупівлі» у І семестрі 2020-2021 навчального року щодо якості навчання та  освітніх програм

З 15 по 30 листопада 2020 року  тривало опитування магістрів денної та заочної форм навчання освітньої програми «Публічні закупівлі» щодо якості освітньої програми та освітнього процесу у 1 семестрі 2020 - 2021 року.

З результатами опитування можна більш детально ознайомитися за посиланням

          

Моніторинг результатів анкетування магістрів спеціальності «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит» у І семестрі 2020-2021 навчального року щодо якості навчання та  освітніх програм

З 15 по 30 листопада 2020 року  тривало опитування магістрів денної та заочної форм навчання освітньої програми «Облік і аудит» щодо якості освітньої програми та освітнього процесу у 1 семестрі 2020 - 2021 року.

Докладніше з відповідями студентів можна ознайомитися за посиланням

Гарантом освітньої програми проф. Карпенко О.В. зроблені висновки за результатами опитування студентів щодо покращення якості підготовки за освітньою програмою «Облік і аудит», з яким можна ознайомитися за посиланням

          

Моніторинг результатів анкетування бакалаврів освітньої програми «Облік і аудит» у І семестрі 2020-2021 навчального року щодо якості навчання та  освітніх програм

З 15 по 30 листопада  тривало опитування бакалаврів денної та заочної фор навчання спеціальності 071 «Облік і оподаткування» освітньої програми «Облік і аудит» щодо якості освітньої програми та освітнього процесу у 1 семестрі 2020 - 2021 року

За результатами анонімного опитування було отримано  30 відповідей, які свідчать про те, що 25 студенти (або 83,3%) задоволені тим, що навчаються на обраній освітній програмі, а 5 студентів (або 17,9) задоволені лише частково. Позитивним є те, що відсутні студенти, які не задоволені обраною освітньою програмою (рис. 1).


Рис. 1. Задоволеність студентів обраною освітньою програмою

Про доступність навчально-методичне забезпечення свідчить  те, що для  26 студентів (86,7%) були доступні підручники та навчально-методичні посібники і лише для незначної кількості (4 студенти або 13,3% опитаних) такі матеріали були доступні лише частково (рис. 2). Практично всі студенти (96,7%) зазначили, що доступ до таких матеріалів надається в університеті безкоштовно (рис. 3).


Рис. 2.  Доступність навчально-методичного забезпечення


Рис. 3.  Безоплатність доступу до інформаційних ресурсів

Позитивним є те, що 10 студентів повність задоволені  якістю навчально-методичної літератури у бібліотеці (рис. 4). Разом з тим 16 студентів (53,3%) не змогли оцінити якість такого забезпечення у зв’язку з тим, що вони її не відвідують. Це пояснюється перш за все тим, що студенти заочної форми навчання для підготовки в переважній більшості використовують дистанційні курси а також карантинними обмеженнями.


Рис. 4. Якість навчально-методичної літератури

В цілому студенти задоволені якістю навчальної (рис. 5) та виховної роботи (рис. 6) викладачів кафедри бухгалтерського обліку і аудиту і в середньому ці види робіт були оцінені студентами на 4,6 бали (за 5-бальною шкалою).

На відкрите  питання «Які викладачі вміють доступну і зрозуміло пояснити матеріал» переважна більшість студентів відповіла, що всі викладачі. Разом з тим окремі студенти виділили Карпенко Є.А., Любимова М.О. та Ночовну Ю.О.


Рис. 5.  Якість навчальної роботи викладачів кафедри бухгалтерського обліку і аудиту


Рис. 6.  Якість виховної роботи викладачів кафедри бухгалтерського обліку і аудиту

Аналогічною (в середньому на 4,6 бали) була оцінена студентами якість проведення викладачами інших кафедр університету навчальної роботи (рис. 7).


Рис. 7.  Якість навчальної роботи викладачами інших кафедр університету, які беруть участь у підготовці бакалаврів освітньої програми «Облік і аудит»

Слід відмітити, що на думку студентів найбільш доцільними формами співпраці із роботодавцями є тематичні зустрічі із роботодавцями (60%) та  виїзні заняття (43,3%), тому і в подальшому кафедра буде працювати в цьому напряму і проводити такі заходи на систематичній основі.


Рис. 8.  Бажані форми співпраці із роботодавцями

З метою удосконалення освітньої програми «Облік і аудит» студентам було задано питання щодо тих дисциплін, які, на їх думку, є зайвими та недоречними для підготовки бакалавра з обліку і аудиту. 17 студентів (або 56,7%) зазначили, що всі дисципліни є потрібними. Разом з тим 6 студентів (20,0%) запропонували виключити з навчального плану навчальну дисципліну «Безпека життєдіяльності», 4 студенти (13,3%) – навчальну дисципліну «Соціологія та основи прикладних досліджень» і 8 студентів (або 26,7%) вважають недоречним «Фізичне виховання» (рис. 9).

Окремими студентами було запропоновано натомість цих дисциплін додати в навчальний план такі дисципліни як «Психологія в професійному середовищі» та дисципліни, які стосуються діяльності підприємства як суб’єкта господарювання. Так як ці пропозиції не носять масового характеру, тому такі дисципліни будуть включені до переліку вибіркових дисциплін і студенти, при бажанні, зможуть їх додатково обрати.


Рис. 9.  Пропозиції студентів щодо виключення окремих дисциплін із навчального плану

В цілому студентів (73,3% опитаних) влаштовує співвідношення теоретичної і практичної частини їх індивідуального плану, разом з тим 20% студентів запропонували збільшити кількість практичних занять (рис. 10).


Рис. 10. Оцінка співвідношення теоретичної та практичної частини Індивідуального навчального плану

З метою виявлення факту ймовірного перевантаження студентів та співставлення передбачуваної та реальної необхідної кількості годин на виконання самостійної роботи респондентам було задано питання щодо обґрунтованості їх навантаження. Більшість студентів (90,0%)  оцінили співвідношення аудиторної та самостійної робіт як оптимальне,  навантаження на них, як здобувачів вищої освіти є обґрунтованим (рис. 11). Лише 2 студенти (10%) запропонували збільшити кількість аудиторних занять.


Рис. 11. Оцінка оптимальності співвідношення аудиторного навчання та самостійної роботи студентів

46,7%  опитаних студентів відмічають, що не мають ніяких проблем під час навчання. Разом з тим головною проблемою, яку виділили 30,0% студентів, є необхідність поєднання навчання і роботи (рис. 12).


Рис. 12. Проблеми, які ускладнюють навчання студентів

Нажаль, лише 30,0% студентів вважають, що освітня програма стимулює до самоосвіти, 36,7% зазначили, що в основному так, 30,0% студентів було важко відповісти на це питання і 1 студент (3,3%) відповів, що однозначно ні (рис. 13).  Практично аналогічний результат було отримано і на питання щодо стимулювання освітньої програми до науково-дослідної діяльності (рис. 14).


Рис. 13. Стимулювання освітньої програми до самоосвіти


Рис. 14. Стимулювання освітньої програми до науково-дослідної діяльності

Опитування показало, що навчання на освітній програмі «Облік і аудит» в цілому дозволяє здобути соціальні навички як через окремі освітні компоненти, так і за рахунок застосування спеціальних методів та форм проведення навчальних занять (рис. 15).


Рис. 15. Набуття здобувачами вищої освіти соціальних навичок (soft skills)

Покращенню якості навчання сприяє і те, що науково-педагогічні працівники доступні для студентів у будь-який час або під час консультацій (рис. 16).


Рис. 16. Можливість отримання консультацій викладачів для студентів

Загалом 90,0 % студентів зазначили, що їх знання оцінюються чесно і об’єктивно (рис. 17), а у випадку виникнення конфліктних ситуацій вони швидше за все звернуться до куратора або завідувача кафедри (рис. 18).


Рис. 17. Об’єктивність оцінки знань студентів


Рис. 18. Особи, до яких студент швидше за все звернеться для врегулювання конфліктних ситуацій (при їх появі)

Загалом студенти розуміють і дотримуються принципів академічної доброчесності під час навчання (рис. 19).


Рис. 18. Способи дотримання академічної доброчесності студентами під час навчання

Позитивним є те, що студенти знають, де можна знайти графік освітнього процесу та актуальний розклад занять (рис. 19), а також інформацію щодо цілей, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання навчальних дисциплін (рис. 20). Разом з тим негативним є той факт, що лише 66,7% опитаних розуміють значення та інформаційні можливості силабусів.


Рис. 19. Інформованість студентів щодо розміщення актуального розкладу занять


Рис. 20. Інформованість студентів щодо цілей, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання навчальних дисциплін

Щодо наукових і практичних заходів професійної діяльності, то всі студенти вважають, що їх достатньо, але 43,3%, нажаль, в них не приймає участі (рис. 21).


Рис. 21. Достатність наукових та практичних заходів професійної діяльності

Під час опитування студентам було поставлено відкрите питання щодо надання рекомендацій з приводу вдосконалення процесу навчання та якості освітньої програми, на яке переважна більшість відповіла, що рекомендації відсутні і їх все влаштовує. Разом з тим окремі студенти порекомендували проводити більше інтерактиву із студентами, зменшити кількість інформації, що надається студенту за одне заняття, а також запровадити навчальні дисципліни, на яких передбачено вивчення програмного забезпечення з аудиту.

Також студенти зазначили, що додатковими освітніми послугами, які б вони хотіли б бачити в університеті є: клуби за інтересами, спортивні секції, тренінги з роботодавцями. Але переважна більшість відповіла, що їх все влаштовує і нічого не потрібно додавати. 

При анкетуванні студентам було запропоновано оцінити за п’ятибальною шкалою задоволеність за кожною навчальною дисципліною, яка вивчалася ними у поточному семестрі (де 1 – це найнижча оцінка, а 5 – найвища). В результаті аналізу відповідей було розраховані такі середні оцінки за дисциплінами:

- безпека життєдіяльності – 4,2;
- іноземна мова – 4,0;
- соціологія та основи прикладних досліджень – 4,4;
- українська мова (за професійним спрямуванням) – 4,6;
- фізичне виховання – 4,3;
- економетрика – 4,2;
- економічна теорія – 4,3;
- менеджмент – 4,4;
- фінанси, гроші і кредит – 4,4;
- автоматизація складання звітності – 4,6;
- аналіз господарської діяльності – 4,7;
- аудит – 4,7;
- звітність підприємства – 4,7;
- інформаційні системи і технології  в обліку та аудиті – 4,7;
- облік за видами економічної діяльності – 4,7;
- облік за видами економічної діяльності (державний сектор) – 4,7;
- облік і звітність в оподаткуванні – 4,7;
- облік і фінансова звітність за міжнародними стандартами – 4,4;
- основи бухгалтерського обліку – 4,7;
- публічні закупівлі – 4,6;
- тренінг 2 «Галузеві особливості фінансового обліку» - 4,7;
- тренінг «Нормативно-правове забезпечення бухгалтерського обліку і у бізнесі» - 4,7;
- управлінський облік – 4,5;
- фінансовий облік (базовий рівень) – 4,6;
- фінансовий облік (поглиблений  рівень) – 4,6;
- фінансово-господарський контроль – 4,6;
- облік і звітність в оподаткуванні (поглиблений  рівень) – 4,7;

Загалом можна зробити висновок, що відповіді студентів  були свідомі і обґрунтовані, адже більшість з них відвідують навчальні заняття постійно або майже їх не пропускають (рис. ). Тому результати опитування будуть враховані при покращенні якості освітнього процесу за освітньою програмою «Облік і оподаткування».


Рис. 22. Рівень відвідуваності студентами навчальних занять

Результати анкетування були обговорені і схвалені на засіданні кафедри бухгалтерського обліку і аудиту (протокол № 4  від 26.11.2020 р.), вони будуть враховані при оновленні освітньої програми «Облік і аудит» освітнього ступеня бакалавра (у лютому 2021 р.), зокрема щодо можливості виключення з переліку обов’язкових  дисциплін  таких  начальних дисциплін як «Безпека життєдіяльності», «Соціологія та основи прикладних досліджень»,  «Фізичне виховання».

Також буде переглянута тематика навчальної дисципліни «Інформаційні системи і технології аудиту» щодо розширення тем, які стосуються  вивчення програмного забезпечення з аудиту.

Також на кураторських годинах буде зроблено акцент на перевагах і можливостях використання ресурсів бібліотеки ПУЕТ і репозитарію, веб-ресурсів для самоосвіти..

Так як студенти вважають, що найбільш доцільною формою співпраці університету із роботодавцями є тематичні зустрічі із роботодавцями, то у лютому 2021 року заплановано чергову зустріч із потенційними роботодавцями.

          

Анкетування здобувачів вищої освіти у І семестрі 2020-2021 навчального року з метою проведення моніторингу якості освітніх програм

Анкетування ВИПУСКНИКІВ 2020-2021 навчального року з метою проведення моніторингу якості освітніх програм

ШАНОВНІ ВИПУСКНИКИ ПУЕТ
ОСВІТНІХ ПРОГРАМ «ОБЛІК І АУДИТ» ТА «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ»

Ви стали повноправними членами великої міжнародної команди випускників Полтавського університету економіки і торгівлі! Ваш навчальний, науковий та деколи й професійний досвід, особисті досягнення за роки навчання стали результатом кропіткої роботи над собою. Упевнені, що Ваші враження, думки та пропозиції дозволять підвищити якість надання освітніх послуг студентам освітніх програм  «Облік і аудит» та «Публічні закупівлі» в подальшому. Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими! Це дослідження анонімне. Його результати будуть використані тільки в узагальненому виді.

Анкета для випускників спеціальності 071 Облік і оподаткування освітньої програми «Облік і аудит»

Анкета для випускників  освітньої програми «Публічні закупівлі»

          

Анкетування
бакалаврів спеціальності 071 Облік і оподаткування освітньої програми «Облік і аудит» за результатами першого семестру 2020-2021 н.р. щодо оцінювання якості навчання та освітньої програми «Облік і аудит»

Шановні студенти! Ви  є повноправними учасниками освітнього процесу  Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». Викладачам кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, зокрема гаранту освітньої програми «Облік і аудит» доц. Карпенко Є.А.,  важливо знати ваші думки щодо якості надання освітніх послуг в університеті та складових навчального плану підготовки бакалаврів спеціальності 071 Облік і оподаткування освітньої програми  «Облік і аудит».

Разом з Вашими пропозиціями ми зможемо сформувати  такі навчальні плани підготовки бакалаврів з обліку і аудиту, які дозволять підвищити рівень Вашої конкурентоспроможності на ринку праці.

Сподіваємося на Вашу чесніть і відповідальність, а також розуміння важливості нашої спільної діяльності. Опитування проводиться анонімно. Його результати  будуть використані для покращення якості навчання та під час оновлення навчальних планів підготовки фахівців освітнього ступеня бакалавра спеціальності 071 Облік і оподаткування освітньої програми «Облік і аудит».

Анкета для бакалаврів  спеціальності 071 Облік і оподаткування  освітньої програми «Облік і аудит» першого курсу

Анкетування
магістрів спеціальності 071 Облік і оподаткування  освітньої програми «Облік і аудит» першого курсу щодо оцінювання якості навчання у І семестрі 2020-2021 н.р. та освітньої програми «Облік і аудит»

Шановні студенти! Ви  є повноправними учасниками освітнього процесу  Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». Викладачам кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, зокрема гаранту освітньої програми «Облік і аудит» проф. Карпенко О.В.,  необхідно знати  ваші думки щодо якості надання освітніх послуг в університеті та складові навчального плану підготовки фахівців спеціальності 071 Облік і оподаткування освітньої програми  «Облік і аудит».

Разом з Вашими пропозиціями ми зможемо сформувати  такі навчальні плани підготовки фахівців у сфері обліку і аудиту, які дозволять покращити якість вашого освітнього простору та забезпечити рівень вашої конкурентоспроможності на ринку праці.

Сподіваємося на розуміння важливості нашої спільної діяльності. Опитування проводиться анонімно. Його результати  будуть використані для покращення бізнес-процесів  освітньої діяльності, щоб  реалізувати місію університету.

Анкета для магістрів спеціальності 071 Облік і оподаткування  освітньої програми «Облік і аудит» першого курсу

Анкета для магістрів спеціальності 071 Облік і оподаткування  освітньої програми «Облік і аудит» другого курсу

Анкетування
магістрів спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітньої програми «Публічні закупівлі» щодо оцінювання якості навчання у І семестрі 2020-2021 н.р. та освітньої програми «Публічні закупівлі»

 Шановні студенти! Ви  є повноправними учасниками освітнього процесу  Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі». Викладачам кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, зокрема гаранту освітньої програми «Публічні закупівлі» проф. Манжурі О.В.,  необхідно знати  ваші думки щодо якості надання освітніх послуг в університеті та складових навчального плану підготовки магістрів освітньої програми  «Публічні закупівлі».

Разом з Вашими пропозиціями ми зможемо сформувати  такі навчальні плани підготовки фахівців у сфері публічних закупівель, які дозволять покращити якість вашого освітнього простору та забезпечити рівень вашої конкурентоспроможності на ринку праці.

Сподіваємося на розуміння важливості нашої спільної діяльності. Опитування проводиться анонімно. Його результати  будуть використані для покращення бізнес-процесів  освітньої діяльності, щоб  реалізувати місію університету.

Анкета для магістрів спеціальності 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність освітньої програми «Публічні закупівлі»

          

Моніторинг результатів анкетування стейкхолдерів

Протягом вересня-жовтня тривало опитування студентів першого курсу спеціальності 071 «Облік і оподаткування», які вступили на навчання до Вищого навчального закладу Укоопспілки «Полтавський університет економіки і торгівлі» у 2020 році.

За результатами анонімного опитування було отримано  33 відповіді, які свідчать про:

  • довіру та високу оцінку студентами якості надання освітніх послуг за спеціальністю 071 «Облік і оподаткування» в Полтавському університеті економіки і торгівлі

  • задоволеністю роботою Приймальної комісії університету  

  • амбітні плани студентів першого курсу, які обов’язково будуть реалізовані після закінчення навчання і отримання диплому бакалавра чи магістра з обліку і аудиту в Полтавському університеті економіки і торгівлі

За результатами опитування було встановлено, що більшість студентів усвідомлювали специфіку роботи бухгалтера і обирали майбутню професію свідомо. Зокрема студенти відмічали, що:

  • фахівець з обліку і аудиту має  стабільну високооплачувану роботу та можливість кар’єрного зростання, адже бухгалтер необхідний на кожному підприємстві;
  • бухгалтер - це складна, але затребувана, сучасна, престижна, дуже цікава  і досить багатогранна професія, адже можна буде працювати бухгалтером, ревізором, аудитором, економістом і т.д;
  • спеціальність 071 «Облік і оподаткування» - перспективна та має велике майбутнє і допоможе відкрити власну справу. Фахівці цієї спеціальності є багатофункціональними, що приваблює роботодавців;
  • фахівець з обліку і оподаткування сьогодні не тільки здійснює облік, аналіз, контроль та аудит, зосереджуючись на проблемі збереженні активів підприємства, а й впроваджує стратегічні заходи для підвищення ефективності розвитку підприємства в майбутньому;
  • спеціальність 071 «Облік і оподаткування» є комплексною і дає можливість фахівцю працювати у двох напрямах: бухгалтерському обліку та оподаткуванні. Ця спеціальність відкриває можливості знайти гарну роботу у сфері економіки, адже не обов'язково після
  • в сучасних умовах фахівець з облік і аудит має всі інструменти для управління, підвищення ефективності господарювання, оскільки здатен забезпечити власників і топ-менеджмент та інших стейкхолдерів інформацією про економічні процеси і явища, ресурси та ефективність їх використання у всіх секторах економіки.

Також студенти висловили свої думки і побажання до викладачів кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, які обов’язково будуть враховані і реалізовані в процесі навчання

Щиро дякуємо всім першокурсникам, які знайшли час і надали відповіді на поставлені питання.

Результати анкетування обговорено на засіданні кафедри бухгалтерського обліку і аудиту, прийнято до відома та затверджено протоколом кафедри бухгалтерського обліку і аудиту №3 від 29.10.2020 р.

          

Анкетування стейкґолдерів

Шановні  першокурсники, запрошуємо пройти опитування щодо причин вступу в ПУЕТ на спеціальність  «Облік і оподаткування» та Ваших очікувань

20 серпня 2020 року завершилося громадське обговорення освітньо-професійної програми «Облік і аудит» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти.

Дякуємо усім хто долучився до обговорення. Висловлюємо велику подяку рецензентам – Гетьман В.А. та Задьор Л.О. Усі ваші пропозиції будуть розглянуті та враховані.

Гарант – Є. КАРПЕНКО

20 серпня 2020 року завершилося громадське обговорення освітньо-професійної програми «Облік і аудит» спеціальності 071 «Облік і оподаткування» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Дякуємо усім хто долучився до обговорення. Висловлюємо велику подяку рецензентам – Клименко В.І. та Задьор Л.О. Усі ваші пропозиції будуть розглянуті та враховані.

Гарант – О. КАРПЕНКО

20 серпня 2020 року завершилося громадське обговорення освітньо-професійної програми «Публічні закупівлі» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» другого (магістерського) рівня вищої освіти.

Дякуємо усім хто долучився до обговорення. Висловлюємо велику подяку рецензентам – Клименко В.І. та Дмитренко О.А. Усі ваші пропозиції будуть розглянуті та враховані.

Гарант – О. МАНЖУРА

Увага!
студентам, випускникам, викладачам, роботодавцям
долучайтеся до обговорення освітніх програм

Спеціальність 071 Облік і оподаткування освітня програма «Облік і оподаткування»

Початковий рівень (короткий цикл) вищої освіти – молодший бакалавр

Гарант Любимов М.О.

Освітньо-професійна програма

Спеціальність 071 Облік і оподаткування освітня програма «Облік і аудит»

Перший (бакалаврській) рівень вищої освіти – бакалавр

Гарант Карпенко Є.А.

Освітньо-професійна програма

Другий (магістерський) рівень – магістр

Гарант Кулик В.А.

Освітньо-професійна програма

Спеціальність 076 Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
освітня програма «Публічні закупівлі»

Другий (магістерський) рівень – магістр

Гарант Манжура О.В.

Освітньо-професійна програма